perjantai 12. syyskuuta 2014

TRACON COSSIT

Oukkei. Huomenna on sit suuntana tampere! If you see us tulkaa juttelee tai halaa or stuff

mutta niin, näin viimeisenä iltana on hyvä kertoa cossit :D

elikkäs

 LAUANTAI +iltabileet

Horror Cheshire Cat Gijinka - Alice in Wonderland


Eli Mimiconissa pilottinsa tehny Chessu tulee taas, tappavampana ja ihmisempänä. Mukaan heitetän vähän verta ja korvat +häntä on poissa. Tää on olevinaan "Paricossi", Shidory on tulossa myös lauantaille kauhuOC hengessä eli yay.

throw back Mimiconista
Ihanasti edelleen ongelma ku mun harmaat farkut jotka tähä aattelin ottaa on edelleen kuivumassa ku niitten kaa kävi tänää pien tahra episodi ja nyt vaa toivon et kolmas kerta toden sanoo ja ne on nyt puhtaat ja KUIVAT ku vedän ne jalkaa aamuyöstä!
armahtakaa kännykkälaatu mut tää on nyt tän illan meikkitesteistä

SUNNUNTAI

Izaya Orihara - Durarara!!

Eli nyt pikana viimeistelty Izaya! Tää tulee olee sunnuntaina päällä. Totta puhuen ihme, Chessu oli helpoin cossi mitä oon ikinä tehny mut myönnän että koska ennen Conia piti vaan viimeistellä niill reunoilla Izayan takki nii oon aika happy with this ja tää on nyt ehkä yks niistä miun suosikeista. Johtuen ehkä kans siitä että Drrr on yks mun all time favorite sarjoista ja oon halunnu cossata tätä heppua viime vuoden Traconista asti :3 Now its happening

Miks mei vessan valo on keltane....
Ok tää tärähti :'D
Nuo on nyt kans tän illan meikkitesteistä ^ ja tähän vaan totean et ignore tuo paita, en jaksanu kaivaa sitä cossiin tulevaa tuolt repun pohjalta ku pakkasin jo D:

Well then,
SEE YOU GUYS!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti