sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Finaly these damn pictures!

Hiljasta ollu nyttemmin. Aika kulunu ruhtinaallisesti pikku kissoja talon tavoille opettaen ja parissa hetkessä jopa suomea kierellen. Eli en oo pahemmin kotona ollu ja jos oon ollu nii en varmasti mitään oo tehny :D Gomen siis tästä.

Pohdin tässä eräänä kauniina päivänä (niitähän ei ole montaa edes ollut.......) että oon tosiaan viime aikoina stressanu cossien tekemistä enemmän ku laki sallii (haha) ja koska mitään en myöskään oo oikee saanu aikaseks nii muutan linjaani. Koska oon ihminen jolla on enemmän yleensä suunnitelmia ku aikaa tai kykyä toteuttaa nii alan tästä lähin tekemään niin että katon ennen conia mitkä cossit on valmiita ja lähen niissä. Eli Teen cossini tästä lähin siinä epämääräsessä sekavassa järjestyksessä mikä nyt sattuu tuntumaan hyvältä.
Yks syy tälle muutokselle on kans että hahmosuunnitelmat vaihtelee muutenki nii paljo, että ei oo oikee järkee lyödä mitään kuukausia ennen conia lukkoon, teen tätä kumminki huvin ja innostuksen vuoks enkä haluu menettää sitä harrastuksenmukavuutta.

Mutta joo asiasta kolmanteen.
koska muutakaan ei ole niiiiiiin


Sain yhen kaverin sillo joskus kesäkuun alkupuolella lähtee mulle kuvaajaks, käytiin tossa Saksalan laitureilla ottaa parit alottelu kuvat Rin Matsuokasta (ok ilman virallista cossia ja pls toi peruukki on karmee). Oon huono ollu aina kuvissa koska en tosiaan osaa poseerata mut at least I tried!

Random istuskelua

tykkäsin tästä jonku takia

Dunno what I'm doing....

Sen sanon että oli vitusti ötököitä ja koska well, kesäkuun alku
oli sairaan kylmä

fisujaaaaa

"Ok nyt mä meen tänne"


Saksalan toi satama-alue on iha huippu paikka cossaus kuville, mun ainoa ongelma on et mulla on vaan pari cossia tällähetkellä completely valmiita ja joko liian kuumia tai sit tukka puuttuu.... Ja koska Jackie asuu Migelin toisella puolen nii ei kuvaus seuraakaa oikee oo. Nimim. oon muutenki mieluummin se joka on linssi takana en edessä :D 
But yeah, otan nyt taas itteeni niskasta kiinni ja jatkan hommia !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti