torstai 10. syyskuuta 2015

Liebster awards challenge

Joo elikkäs Santtu päätti piristää mun iltaa tämmösellä haasteella joten tehdäänpä tämä nyt sitten alta pois. Tän haasteen tavoitteena on siis parantaa alle 200 lukijan blogien näkyvyyttä tai jotain siihen suuntaan.

Säännöt: 

1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa ja laita linkki hänen blogiinsa. 
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen. 
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa. 
4. Keksi 11 uutta kysymystä blogisteille.

Joo eli siis Daikichi laittoi mut tekemään tämän, eli kiitosta vain.
Ja nyt niitä kysymyksiä

1. Kenet haluaisit maailmassa eniten tavata?
No siis näitähän ois paljon mutta ainakin viime aikoina oon kovasti toivonut sitä et voisin matkustaa ajassa taaksepäin tapaamaan Tolkienia joten laitetaan se vaikka tähän

2. Jos saisit minkä vain eläimen, minkä haluaisit?
Minipossun

3. Kerro itsestäsi fakta jota monet ei tiedä
Apua tää on paha koska oon aika avoin kirja mutta mutta öää vaikka että inhosin pienenä kissoja. 

4. Harry Potter, yay or nah?
Nayh 

5. Kuvaile blogiasi neljällä lauseella
Tää nyt ei oo pelkästään mun blogi mut: Meidän blogi on paras. x4

6. Kuvaile itseäsi neljällä lauseella
Lauseella? Et oo tosissas... 
Rakastan cosplayta. Oon sosiaalisesti toivoton tapaus, Kissat on mun elämä. Oon hyvin negatiivinen ihminen. 

7. Viimeisin/juuri nyt soivat biisi?
Krewella - Human

8. Jos voisit vaihtaa elämää päiväksi kenen tahansa kanssa kuka se olisi ja miksi?
No siis oon aina halunnu olla edes hetken kissa koska ne on niin pieniä, söpöjä ja ketteriä. Vois vaan syödä ja nukkua koko päivän ja kaikki rakastas mua. Joten joo oisin kissa.

9. Mitä tulevaisuuden suunnitelmia/tavoitteita? (ei ole/en tiedä ei riitä)
Tämän hetken suurin tavoite ois selvitä tuolla lukiossa edes yksi vuosi ja katsoa sitten miten siitä jatkaa. Toinen tavoite olisi että joskus saisin kirjoitettua ja julkaistua oman kirjan/runo kokoelman. Nämä on ne tärkeimmät. 

10. Mikä on ollut parasta tässä vuodessa?
Santtu ja Ruska, eli mun poikaystävä ja uusi kissa. 

11. Kerro ja kuvaile elämäsi kolme tärkeintä IHMISTÄ
Joo eka ja tärkein immeinen on varmaan äiti. Äiti on semmonen tulisieluinen ja huolehtivainen ihminen. Se on tosi vahva ja ymmärtäväinen ja älyttömän rakas. Ollaan äitin kaa tosi samanlaisia minkä takia otetaan usein yhteen kaikkien pikku juttujenkin takia.

Toka ois varmaan Santtu. Sulonen, fiksu ja hassu poika. Ihminen johon luotan varmaan eniten. Uskallan kertoo sille asioita joita en ikinä kertos kenellekään muulle. Se on vaan paras.

Kolmas.. Ehkä Janina. Viisas, hyviä mielipiteitä omaava ja ihan saatanan kaunis ihminen. Rakastan sen huumoria ja sarkastisuutta, ja oon huomannu et se on ollu (ja on vieläkin) mulle tavallaan esikuva. Se on aika vaativa ihminen ni oon tosi ilonen et se on kelpuuttanu mut kaverikseen. BFF.


Haastan kaikki halukkaat tekemään tän koska en tiedä muita blogeja hehe 

1. Matkaisitko mielummin menneisyyteen vai tulevaisuuteen?
2. Oletko enemmän koira vai kissaihminen?
3. Asioita joista pidät syksyssä?
4. Jos voisit muuttaa yhden asian itsessäsi, minkä muuttaisit?
5. Luetko mielummin kirjan vai katsot elokuvan?
6. Kolme maata joissa haluaisit vierailla?
7. Artisti/bändi jonka haluaisit nähdä livenä?
8. Suurin unelmasi?
9. Kerro kolme asiaa jotka saavat sinut hyvälle tuulelle
10. Oletko ennakkoluuloinen ihminen?
11. Kerro neljä positiivista asiaa itsestäsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti