torstai 10. syyskuuta 2015

Tracon X Vlog ja ryhmän kasaamisesta

Jooh että tuota. Anteeksi nyt jo suuresti videon laadusta. Eka pätkä heiluu ihan sairaasti koska oltii jo valmiiks myöhässä ja myöskin puhe ja video ei mene vikaa pätkää lukuunottamatta samaan tahtiin. wonder why, mulla oli ton neliminuuttisen videon teko aika kolme päivää koska aluks vittuilu videointilaite, sit tietokone, sit toi mun sovellus millä oon tähän mennessä näitä tehny ja sit tänään oon tapellu ton itse videon kanssa. kun kattoo klipit yksinää ilman mitää nii kaikki on great ja sillee mut äh. koitan tässä talven aikana panostaa  viimein siihen parempaan kameraan... Se on tarvelistan kärjessä heti ku pääsen töihi ja saan vähä tulotasoani nostettua.

Mutta joo! Ylva onneksi päivitteli tekstinä että oon asiat vähän selkeempiä kumminkin.
Kiitos munkin puolesta conista oli mahtavaa! Ylvalla ei ikä riitä mutta minä saavun vähän noviisissa porukassa Frostiin sitten seuraavaksi! Satunnaisten cossien päivittelyä siis edessä mitä nyt tulee tehtyä. Olin frostiin suunnitellut vähän ehkä sinppaa uusiksi, sit ollaa tosiaan kavereiden kanssa pohdittu DC ryhmää josta minun vastuulleni lankesi Jokeri. Kolmas cossi on sitten vielä auki mutta onhan tässä aikaa! Hyvä sanoa nyt, valmistumisen kanssa alkaa olemaan oikeasti kiire ja pääpaino on sillä mitä lähemmäs vuodenvaihdetta tullaan  eli yritän päästä alottelemaan hommia nyt tässä lähiaikoina, Mulla on kumminkin harvinaisen kevyt ensimmäinen jakso.
mutta, palaamisiin!

OHOI melkein unohdin. Videon lopussa näkyvä ystäväiseni Emma ja minä ollaan kasaamassa Harry Potter ryhmää, tarkoituksenamme osallistua aluillaan olevalla suunnitelmalla johonkin esityskisaan (mahd ensi vuoden traconiin tai johonkin aiempaan jos aikataulu antaa periksi). ELI etsimme nyt ainakin Harrya, Ronia, Dumbledorea ja Pimeän Lordia mukaan. If you are interested contact me! 
Yours truly
 Professor Snape And Hermione Granger

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti